Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw HP HP 4 (K10) (2011.09-???) 107km » 8FK 351 134-371 hella
wybrany samochód: 
Bmw Hp Hp 4 (k10) (2011.09-???) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-371 HELLA

8FK 351 134-371 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 134-371
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-371
8FK 351 134-371

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 134-371

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaSanden
ID kompresoraSD7H15
Ilość żeber5
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]117
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/TO
ID głowicy cylindra (sprężarka)MH
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4082300206586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-371 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817745/8FK351134371 CITROEN
numery OEM:
CITROËN      514470100
CITROËN      6453.G5
CITROËN      6453.NR
CITROËN      98 462 134
FIAT      514470100
FIAT      71721757
FIAT      98462134
IVECO      71721757
IVECO      98462134
PEUGEOT      514470100
PEUGEOT      6453.G5
PEUGEOT      6453.NR
PEUGEOT      98462134
zamienniki:
V24-15-0035
brak
VEMO
813808
brak
VALEO
0900K176
brak
VAN WEZEL
0900K222
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-371 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.