Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 135-831 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831 HELLA

8FK 351 135-831 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 135-831
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831
8FK 351 135-831
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 135-831

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delphi / Harrison
ID kompresora CVC6
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem przewodów
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 105
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621396848

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831 HELLA

Kompresor klimatyzacji OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.7D 03.04-04.15
numery OEM:
OPEL      13124751
OPEL      24466996
OPEL      68 54 056
OPEL      68 54 057
OPEL      68 54 097
OPEL      93190259
VAUXHALL      13124751
VAUXHALL      24466996
VAUXHALL      68 54 056
VAUXHALL      68 54 057
VAUXHALL      68 54 097
VAUXHALL      93190259
VAUXHALL      R1580057

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 135-831zobacz instrukcję montażu 8FK 351 135-831

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.