Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz CLK (C208) CLK 430 (208.370) (1998.07-2002.06) 279km » 8FK 351 135-831 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Clk (c208) Clk 430 (208.370) (1998.07-2002.06) 279km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831 HELLA

8FK 351 135-831 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 135-831
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831
8FK 351 135-831

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 135-831

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaDelphi / Harrison
ID kompresoraCVC6
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zestawem przewodów
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]105
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621396848

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831 HELLA

Kompresor klimatyzacji OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.7D 03.04-04.15
numery OEM:
OPEL      13124751
OPEL      24466996
OPEL      68 54 056
OPEL      68 54 057
OPEL      68 54 097
OPEL      93190259
VAUXHALL      13124751
VAUXHALL      24466996
VAUXHALL      68 54 056
VAUXHALL      68 54 057
VAUXHALL      68 54 097
VAUXHALL      93190259
VAUXHALL      R1580057

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-831 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.