Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » E120H hengst

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E120H HENGST

E120H Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1083110000

numer części:

E120H

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Długość [mm] 197
Szerokość [mm] 157
Wysokość [mm] 28
nr EAN 4030776019391

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E120H HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A6 C5, SEAT ALHAMBRA, VW CALIFORNIA T4 CAMPER, GOLF IV, PASSAT B5, PASSAT B5.5, TRANSPORTER T4, VENTO 1.6-2.8 09.90-03.10
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 277 26 95
MERCEDES-BENZ      A000 277 26 95
VAG      01M 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E120H HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST