Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » J1242089 herth+buss jakoparts

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów J1242089 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1242089 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J1242089


Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów J1242089 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Kompletny zestaw uszczelek silnika (góra) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, CALDINA, CAMRY, CARINA E VI, CARINA V, CORONA, GAIA, NADIA, PICNIC, RAV 4 I, TOWN ACE, VISTA / CAMRY 2.0 11.86-08.03
numery OEM:
TOYOTA      04112-74430
TOYOTA      0411274430
zamienniki:
ADT36267
brak
BLUE PRINT
KG-289
brak
JAPANPARTS
48-02-289
brak
ASHIKA

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów J1242089 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.