Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » J1253011 herth+buss jakoparts

Uszczelka, głowica cylindrów J1253011 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1253011 Uszczelka, głowica cylindrów HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J1253011

otwór o śr [mm]:84,9
Materiał:metal

Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów J1253011 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Uszczelka głowicy cylindrów P (gr.: 0,75mm) pasuje do: MAZDA 323 C IV, 323 C V, 323 F IV, 323 F V, 323 F VI, 323 S IV, 323 S V, MX-5 I, MX-5 II 1.8 06.89-10.05
numery OEM:
MAZDA      8AN2-10-235A
MAZDA      8DN2-10-235
MAZDA      B383-10-271
MAZDA      B3E2-10-271
MAZDA      B3E2-10-271A
MAZDA      B621-15-173
MAZDA      BP01-10-235
MAZDA      BP01-10-271
MAZDA      BP0110235
MAZDA      BP0110271
MAZDA      BP05-10-271
MAZDA      BP05-13-111
MAZDA      BP05-13-460
MAZDA      BP26-10-271

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów J1253011 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.