Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » J1254012 herth+buss jakoparts

Uszczelka, głowica cylindrów J1254012 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1254012 Uszczelka, głowica cylindrów HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J1254012

Materiał Metal
Średnica cylindra [mm] 86
Grubość [mm] 1,2
nr EAN 4029416106850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów J1254012 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,2mm) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, PRELUDE IV, PRELUDE V 1.8-2.2 01.90-10.00
numery OEM:
HONDA      12251-PT0-004
HONDA      12251-PT0-014
HONDA      12251-PT0-J01
HONDA      12251-PT0-J02
HONDA      12251-PT0-J03
zamienniki:
0031534
brak
ELWIS ROYAL
J1254018
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J1254024
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BS700
brak
PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów J1254012 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.