Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
nr EAN | 4029416341220 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda J1468015 HERTH+BUSS JAKOPARTS
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
71742160, 71747243
1821362J00, 1821362J00000, 1821362J01, 1821362J01000, 1821363J00, 1821363J00000, 1821363J01, 1821363J01000, 1821379J01, 1821379J01000, 1821380G00, 1821380G00000, 1821380G01, 1821380G01000, 1821380G02, 1821380G02000, 1821380JB0, 1821380JB0000, 1821386G00000, 1821386G01000, 1861362J01, 1861362J01000
1821386G00, 1821386G01
FIAT | 71742160 | |
FIAT | 71747243 | |
SUBARU | 18213-86G00 | |
SUBARU | 18213-86G01 | |
SUZUKI | 18213-62J00 | |
SUZUKI | 18213-62J00-000 | |
SUZUKI | 18213-62J01 | |
SUZUKI | 18213-62J01-000 | |
SUZUKI | 18213-63J00 | |
SUZUKI | 18213-63J00-000 | |
SUZUKI | 18213-63J01 | |
SUZUKI | 18213-63J01-000 | |
SUZUKI | 18213-79J01 | |
SUZUKI | 18213-79J01-000 | |
SUZUKI | 18213-80G00 | |
SUZUKI | 18213-80G00-000 | |
SUZUKI | 18213-80G01 | |
SUZUKI | 18213-80G01-000 | |
SUZUKI | 18213-80G02 | |
SUZUKI | 18213-80G02-000 | |
SUZUKI | 18213-80JB0 | |
SUZUKI | 18213-80JB0-000 | |
SUZUKI | 18213-86G00-000 | |
SUZUKI | 18213-86G01-000 | |
SUZUKI | 18613-62J01 | |
SUZUKI | 18613-62J01-000 |
Zastosowanie Sonda lambda J1468015 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.