Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » J3701131 herth+buss jakoparts

Przewód hamulcowy elastyczny J3701131 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3701131 Przewód hamulcowy elastyczny HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J3701131

Długość [mm] 525
nr EAN 4029416223670

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3701131 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Przewód hamulcowy elastyczny przód L (dł. 525mm) pasuje do: NISSAN X-TRAIL I 2.0/2.2D/2.5 06.01-01.13
numery OEM:
NISSAN      46210-8H305
NISSAN      46210-8H30B
zamienniki:
9004665
brak
GIRLING
512500
brak
KAWE
C81552ABE
brak
ABE
FHY2647
brak
FERODO
TF7290
brak
Car S.p.A (InterCar)
BFH5841
brak
QUINTON
515E.865E.1.2
brak
FTE automotive GmbH
40221400
brak
TEXTAR
8522138
brak
NK

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3701131 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.