Przewód hamulcowy elastyczny J3701287 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Długość [mm] | 470 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M10x1 |
nr EAN | 4029416281250 |
- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3701287 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 470mm, M10x1) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
Przewód hamulcowy elastyczny J3701287 ma zastosowanie do modeli samochodów
RENAULT
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
OPEL
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
NISSAN
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny J3701287 producenta HERTH+BUSS JAKOPARTS
RENAULT
8200057460, 8200673551
OPEL
09111645, 4403645, 4418187, 93192669
NISSAN
4620100Q0F, 4620100QAC, 8200057460, 8200673551
numery OEM:
NISSAN | | 46201-00Q0F |
NISSAN | | 46201-00QAC |
NISSAN | | 82000-57460 |
NISSAN | | 82006-73551 |
OPEL | | 09111645 |
OPEL | | 44 03 645 |
OPEL | | 44 18 187 |
OPEL | | 93192669 |
RENAULT | | 82 00 057 460 |
RENAULT | | 82 00 673 551 |
VAUXHALL | | 09111645 |
VAUXHALL | | 44 03 645 |
VAUXHALL | | 44 18 187 |
VAUXHALL | | 93192669 |
Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3701287 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Elastyczne przewody hamulcowe
Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.
Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.
Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.
Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to uznany producent części zamiennych do samochodów japońskich i koreańskich, działający na rynku od ponad 90 lat. Firma jest częścią niemieckiego przedsiębiorstwa HERTH+BUSS, znanego z produkcji niezawodnych komponentów elektrycznych i mechanicznych, które spełniają najwyższe standardy jakości.
### Co oferuje HERTH+BUSS JAKOPARTS?
W asortymencie marki znajdują się między innymi:
- **Części elektryczne:** Alternatory, rozruszniki, regulatory napięcia, czujniki.
- **Układy hamulcowe:** Tarcze, klocki, cylindry hamulcowe.
- **Filtry:** Oleju, powietrza, paliwa, kabinowe.
- **Podzespoły silnikowe:** Paski rozrządu, świece zapłonowe.
- **Elementy zawieszenia:** Wahacze, amortyzatory.
Każdy produkt **HERTH+BUSS JAKOPARTS** charakteryzuje się precyzyjnym wykonaniem i wysoką niezawodnością, co sprawia, że jest idealnym wyborem dla użytkowników pojazdów azjatyckich.
### Dlaczego wybrać HERTH+BUSS JAKOPARTS?
- **Specjalizacja w azjatyckich markach:** Produkty doskonale dopasowane do specyfiki japońskich i koreańskich pojazdów.
- **Wysokie standardy jakości:** Części są wykonane zgodnie z rygorystycznymi normami, co gwarantuje ich długą żywotność.
- **Doświadczenie i zaufanie:** Wieloletnia obecność na rynku i zadowolenie klientów na całym świecie.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to symbol jakości i niezawodności, co czyni ich produkty doskonałym wyborem dla każdego właściciela samochodu azjatyckiego.