Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » J3702094 herth+buss jakoparts

Przewód hamulcowy elastyczny J3702094 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3702094 Przewód hamulcowy elastyczny HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J3702094

Długość [mm] 220
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
nr EAN 4029416153366

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3702094 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 220mm, M10x1/M10x1/M10x1) pasuje do: SUBARU TREZIA; TOYOTA NADIA, PICNIC, RACTIS, URBAN CRUISER, VERSO S, YARIS 1.0-2.2D 05.96-
numery OEM:
TOYOTA      90947-02874
TOYOTA      90947-02E10
TOYOTA      90947-A2029
zamienniki:
38-1115
brak
KAGER
193E.666E.0.2
brak
FTE automotive GmbH
6T48032
brak
LPR
60731
brak
ORIGINAL IMPERIUM
BSL-981
brak
OPTIMAL
TF-233
brak
JAPANPARTS
13308545117
brak
SBS
511951
brak
KAWE
512728
brak
KAWE
9001560
brak
GIRLING
SL 6288
brak
A.B.S.
40008000
brak
TEXTAR
FHY2700
brak
FERODO
TF7920
brak
Car S.p.A (InterCar)
BFH5883
brak
QUINTON
BFH5885
brak
QUINTON

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3702094 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.