Przewód hamulcowy elastyczny J3702154 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Długość [mm] | 473 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M10x1 |
nr EAN | 4029416163044 |
- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3702154 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P 1 szt. (dł. 473mm, M10x1x1) pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, HILUX III, HILUX IV, HILUX V, VW TARO 2.0-3.0D 01.79-12.97
Przewód hamulcowy elastyczny J3702154 ma zastosowanie do modeli samochodów
TOYOTA
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
VOLKSWAGEN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny J3702154 producenta HERTH+BUSS JAKOPARTS
TOYOTA
9094702379, 9094702427, 9094702588, 9681650350, 9695033555, 9695033656, J9094702383
VOLKSWAGEN
J9094702383, J9094702583
numery OEM:
AUDI | | J90 947 023 83 |
AUDI | | J90 947 025 83 |
SEAT | | J90 947 023 83 |
SEAT | | J90 947 025 83 |
SKODA | | J90 947 023 83 |
SKODA | | J90 947 025 83 |
TOYOTA | | 90947-02379 |
TOYOTA | | 90947-02427 |
TOYOTA | | 90947-02588 |
TOYOTA | | 96816-50350 |
TOYOTA | | 96950-33555 |
TOYOTA | | 96950-33656 |
TOYOTA | | J90 947 023 83 |
VOLKSWAGEN | | J90 947 023 83 |
VOLKSWAGEN | | J90 947 025 83 |
Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3702154 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Elastyczne przewody hamulcowe
Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.
Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.
Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.
Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to uznany producent części zamiennych do samochodów japońskich i koreańskich, działający na rynku od ponad 90 lat. Firma jest częścią niemieckiego przedsiębiorstwa HERTH+BUSS, znanego z produkcji niezawodnych komponentów elektrycznych i mechanicznych, które spełniają najwyższe standardy jakości.
### Co oferuje HERTH+BUSS JAKOPARTS?
W asortymencie marki znajdują się między innymi:
- **Części elektryczne:** Alternatory, rozruszniki, regulatory napięcia, czujniki.
- **Układy hamulcowe:** Tarcze, klocki, cylindry hamulcowe.
- **Filtry:** Oleju, powietrza, paliwa, kabinowe.
- **Podzespoły silnikowe:** Paski rozrządu, świece zapłonowe.
- **Elementy zawieszenia:** Wahacze, amortyzatory.
Każdy produkt **HERTH+BUSS JAKOPARTS** charakteryzuje się precyzyjnym wykonaniem i wysoką niezawodnością, co sprawia, że jest idealnym wyborem dla użytkowników pojazdów azjatyckich.
### Dlaczego wybrać HERTH+BUSS JAKOPARTS?
- **Specjalizacja w azjatyckich markach:** Produkty doskonale dopasowane do specyfiki japońskich i koreańskich pojazdów.
- **Wysokie standardy jakości:** Części są wykonane zgodnie z rygorystycznymi normami, co gwarantuje ich długą żywotność.
- **Doświadczenie i zaufanie:** Wieloletnia obecność na rynku i zadowolenie klientów na całym świecie.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to symbol jakości i niezawodności, co czyni ich produkty doskonałym wyborem dla każdego właściciela samochodu azjatyckiego.