Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » J3704140 herth+buss jakoparts

Przewód hamulcowy elastyczny J3704140 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3704140 Przewód hamulcowy elastyczny HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J3704140

Długość [mm] 403
nr EAN 4029416160753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3704140 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 403mm) pasuje do: HONDA HR-V 1.6 03.99-
numery OEM:
HONDA      01466-S2H-000
zamienniki:
T 28 015
brak
BREMBO
377E.666E.0.1
brak
FTE automotive GmbH
6T47324
brak
LPR
6T47326
brak
LPR
60733
brak
ORIGINAL IMPERIUM
BSL-718
brak
OPTIMAL
9001502
brak
GIRLING
9001774
brak
GIRLING
1330852646
brak
SBS
511953
brak
KAWE
TF5920
brak
Car S.p.A (InterCar)

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3704140 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.