Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » J3705011 herth+buss jakoparts

Przewód hamulcowy elastyczny J3705011 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3705011 Przewód hamulcowy elastyczny HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J3705011

Długość [mm] 225
nr EAN 4029416062200

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3705011 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Przewód hamulcowy elastyczny przód (dł. 225mm) pasuje do: MITSUBISHI 3000 GT, ECLIPSE I, GALANT VI, SIGMA 2.0/3.0 06.88-08.99
numery OEM:
MITSUBISHI      MB238152
MITSUBISHI      MB587750
MITSUBISHI      MB857528
MITSUBISHI      MB857543
MITSUBISHI      MR129746
zamienniki:
38-0402
brak
KAGER
440019030446
brak
MAGNETI MARELLI
T 54 019
brak
BREMBO
6T46395
brak
LPR
SL 3980
brak
A.B.S.
SL 3986
brak
A.B.S.
1 987 481 224
brak
BOSCH
60333
brak
ORIGINAL IMPERIUM
BSL-752
brak
OPTIMAL
J TF-511
brak
JAPANPARTS
TF-511
brak
JAPANPARTS
9002455
brak
GIRLING
1330853019
brak
SBS
511050
brak
KAWE

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3705011 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.