Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » J3707019 herth+buss jakoparts

Przewód hamulcowy elastyczny J3707019 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3707019 Przewód hamulcowy elastyczny HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J3707019

Długość [mm] 509
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Rozmiar gwintu 2 mit Banjo
nr EAN 4029416062675

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3707019 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L (dł. 509mm, M10x1) SUBARU IMPREZA, LEGACY I, LEGACY II 1.6-2.5 01.89-12.05
numery OEM:
SUBARU      26531-AA070
zamienniki:
38-0673
brak
KAGER
507E.865E.1.1
brak
FTE automotive GmbH
6T47409
brak
LPR
60413
brak
ORIGINAL IMPERIUM
BSL-967
brak
OPTIMAL
J TF-719
brak
JAPANPARTS
TF-719
brak
JAPANPARTS
9004214
brak
GIRLING
1330854406
brak
SBS
511359
brak
KAWE
TF4110
brak
Car S.p.A (InterCar)

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3707019 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.