Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » J4711021 herth+buss jakoparts

Zestaw łożysk koła J4711021 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J4711021 Zestaw łożysk koła HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J4711021
 

    Ocena:
numer części:

J4711021

Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 80
Szerokość [mm] 20
nr EAN 4029416072728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła J4711021 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zestaw łożyska koła Pick up (D21) 2.4 i 12V 4WD,2.4 i 4WD,2.5 D,2.5 D 4WD; Pick up (D22) 2.4 i 4WD,2.5 D,2.5 TD 4WD; TER RANO I (WD21) 2.4 i 4WD,2.7 TD 4WD,3.0 i 4WD; URVAN autobus (E24) 2.4 i,2.5 D;

Istotnym podzespołem zawieszenia współczesnego pojazdu są łożyska piasty koncernu HERTH+BUSS JAKOPARTS o numerze J4711021.
Zadaniem łożysk jest zmniejszenie do minimum oporów toczenia auta, a z powodu tego, że stan dróg jest nienajlepszy, istotna jest jakość tych auto części. Testy jakim są poddawane przeprowadzane są na wyspecjalizowanych stanowiskach testowych, a decydującym czynnikiem jest wysoka jakość zastosowanych materiałów.
Ocena wyników testów jest zadaniem wykwalifikowanych specjalistów z dziedziny bezpieczeństwa oraz technologów produkcji.

Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS J4711021 wśród mechaników ma ugruntowaną opinię jako część niezawodna i ze wszechmiar godna uwagi.
numery OEM:
NISSAN      43252-0F000
NISSAN      43252-VR200

Zastosowanie Zestaw łożysk koła J4711021 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.