Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Długość całkowita [mm] | 81,5 |
Długość 1 [mm] | 52 |
Długość 2 [mm] | 15,5 |
Technika połączeń | M4/2Nm |
Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
Głębokość zabudowy [mm] | 16 |
nr EAN | 4029416092634 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5711022 HERTH+BUSS JAKOPARTS
FORD | 1961149 | |
NISSAN | 11065-0W801 | |
NISSAN | 11065-0W80A | |
NISSAN | 11065-65N00 | |
NISSAN | 11065-65N01 | |
NISSAN | 11065-65N0A | |
NISSAN | 11065-7F400 | |
NISSAN | 11065-7F40A | |
ASIA MOTORS | 11065-7F400 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5711022 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.