| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Długość całkowita [mm] | 83 |
| Długość 1 [mm] | 46 |
| Długość 2 [mm] | 24 |
| Technika połączeń | M4/2Nm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| nr EAN | 4029416092887 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5714000 HERTH+BUSS JAKOPARTS
| CITROËN | 5962 4L | |
| HONDA | 12291-P5T-G00 | |
| HONDA | 12291-P5T-G02 | |
| PEUGEOT | 5962 4L | |
| RENAULT | 7700100586 | |
| RENAULT | 7700858208 | |
| RENAULT | 7700860796 | |
| RENAULT | 7700861906 | |
| ROVER | NCC100050 | |
| VOLVO | 30862690 | |
| LAND ROVER | NCC100050 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5714000 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.