Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Długość całkowita [mm] | 141 |
Długość 1 [mm] | 94 |
Długość 2 [mm] | 24 |
Technika połączeń | M4/2Nm |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Moment gnący [Nm] | 45 |
nr EAN | 4029416093051 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5719002 HERTH+BUSS JAKOPARTS
ISUZU | 8-94133-759-0 | |
ISUZU | 8-94133-759-6 | |
ISUZU | 8-94133-759-9 | |
ISUZU | 8-94175-158-0 | |
ISUZU | 8-94175-158-1 | |
ISUZU | 8-97306-519-0 | |
ISUZU | 8-97306-519-1 | |
ISUZU | 8-97306-519-2 | |
ISUZU | 8-97306-519-3 | |
OPEL | 12 14 321 | |
OPEL | 12 14 323 | |
OPEL | 43 00 425 | |
OPEL | 43 00 615 | |
OPEL | 94133759 | |
OPEL | 94140115 | |
OPEL | 94175158 | |
VAUXHALL | 12 14 321 | |
VAUXHALL | 12 14 323 | |
VAUXHALL | 43 00 425 | |
VAUXHALL | 43 00 615 | |
VAUXHALL | 94133759 | |
VAUXHALL | 94140115 | |
VAUXHALL | 94175158 | |
CHEVROLET | 8941751581 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5719002 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.