Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1460 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1460 K 6 HUTCHINSON

1460 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1460K6

numer części:

1460 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1460
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1460 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
BMW      11 28 7 832 200
BMW      11 28 7 832 327
BMW      11 28 7 837 898
FORD      1308228
HONDA      56992-P5T-G20
MG      PQS100850
OPEL      1340617
OPEL      1340645
OPEL      1340728
OPEL      6340634
OPEL      90285679
OPEL      90467130
OPEL      90501384
OPEL      91126384
OPEL      9118616
OPEL      93181712
RENAULT      7700735905
ROVER      GMB61465
ROVER      PQS100850
SEAT      03D145933S
SKODA      03D145933S
VAUXHALL      1340617
VAUXHALL      1340645
VAUXHALL      1340728
VAUXHALL      90285679
VAUXHALL      90501384
VAUXHALL      91126384
VAUXHALL      9118616
VAUXHALL      93181713
VOLKSWAGEN      03D145933S
VOLKSWAGEN      044903137H
LAND ROVER      GMB61465
LAND ROVER      PQS100850
LAND ROVER      PQS100851

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1460 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1460 K 6 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.