Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1705 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1705 K 6 HUTCHINSON

1705 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1705K6

numer części:

1705 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1705
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750587426

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1705 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      046903137B
BMW      11 28 1 437 869
CITROËN      5750-EK
CITROËN      5750-EV
CITROËN      5750-KT
CITROËN      5750-LH
CITROËN      5750-RQ
CITROËN      5750-RR
CITROËN      5750-VQ
CITROËN      5750-YA
FIAT      55214074
FIAT      9634765180
FIAT      9641705880
FIAT      9651764880
FORD      1141315
FORD      1229448
FORD      2S616C301DA
LANCIA      9634765180
LANCIA      9641705880
MAZDA      Y401-15-908
MERCEDES-BENZ      A0009933900
OPEL      1340037
OPEL      1340058
PEUGEOT      5750-FY
PEUGEOT      5750-LG
PEUGEOT      5750-RQ
PEUGEOT      5750-RR
PEUGEOT      5750-VQ
PEUGEOT      5750-Y5
PEUGEOT      5750-YA
PEUGEOT      96417058
PEUGEOT      9642383880
PEUGEOT      965114480
PEUGEOT      9651764880
RENAULT      7700722704
TOYOTA      90916-02483
VAUXHALL      55214074
VAUXHALL      55595073
INFINITI      11720-4GD0B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1705 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1705 K 6 HUTCHINSON:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.