Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1705 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1705 SNR

49.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

CA6PK1705

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 159
Długość [mm] 1705
nr EAN 3413521204555

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1705 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1705) pasuje do: AUDI 100 C4; BMW 3 (E46); CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C5 I, C5 II, C5 II/KOMBI, C8, EVASION, JUMPY I, XSARA, XSARA PICASSO, ZX 1.4D-2.5D 12.90-
numery OEM:
AUDI      046903137B
BMW      11 28 1 437 869
CITROËN      5750-EK
CITROËN      5750-EV
CITROËN      5750-KT
CITROËN      5750-VQ
CITROËN      5750-YA
FIAT      55214074
FIAT      9641705880
FORD      1141315
FORD      1229448
LANCIA      9641705880
MAZDA      Y401-15-908
PEUGEOT      5750-FY
PEUGEOT      5750-VQ
PEUGEOT      5750-Y5
PEUGEOT      5750-YA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1705 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.