Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 133856 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 133856 HÜCO

133856 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

133856

producent:

HÜCO

Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079338561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 133856 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: CADILLAC CTS, OPEL OMEGA B, VECTRA B 2.6/3.2 09.00-09.07

Cewka zapłonowa, Hueco 133856 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

Numery OE Cewka zapłonowa, Hueco 133856 producenta HÜCO

OPEL

1208210, 90584337, 9118115

numery OEM:
OPEL      1208210
OPEL      90584337
OPEL      9118115

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 133856 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.