Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 138746 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 138746 HÜCO

138746 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
121.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.
Wtorek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

138746

dostawca:

HÜCO

Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079387460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 138746 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: HYUNDAI ATOS, I10 I, TOYOTA AYGO 1.0/1.1 02.98-

Cewka zapłonowa, Hueco 138746 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Cewka zapłonowa, Hueco 138746 producenta HÜCO

HYUNDAI

2730102600, 2730102630, 2730102640, 2730102800, 2731002620, 2731002630

numery OEM:
HYUNDAI      2730102600
HYUNDAI      2730102630
HYUNDAI      2730102640
HYUNDAI      2730102800
HYUNDAI      2731002620
HYUNDAI      2731002630

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 138746 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.