Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 138751 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 138751 HÜCO

138751 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
hüco 138751
Cewka zapłonowa, Hueco 138751
138751
hüco 138751 Cewka zapłonowa, Hueco
Cewka zapłonowa, Hueco 138751 hüco
Cewka zapłonowa, Hueco 138751 hüco

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

138751

numer części:

138751

producent:

HÜCO

Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079387514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 138751 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO 440, 940, ALFA ROMEO 33, FIAT MULTIPLA, PALIO, LAND ROVER RANGE ROVER II, RENAULT 11, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 21, 9, CLIO I 1.2-4.6 03.80-06.10
numery OEM:
CHRYSLER      T1031135
RENAULT      7701031135
VOLVO      3287677
VOLVO      32876773

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 138751 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.