Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO IX (CT9A) (2005.08-2006.09) 290km » 2506107 hüco
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Ix (ct9a) (2005.08-2006.09) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Original Spare Part 2506107 HÜCO

2506107 Alternator, Original Spare Part HÜCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

LR1110503F

numer części:

2506107

producent:

HÜCO

Status produktu: Artykuł wychodzący
Prąd ładowania alternatora [A]110
Napięcie [V]12
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Ilość żeber6
Ø koła pasowego [mm]60
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
nr EAN4044079061070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Original Spare Part 2506107 HÜCO

Alternator (12V, 110A) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A 1.7D 06.03-
numery OEM:
ISUZU      8973638320
ISUZU      8973638321
ISUZU      8973638322
ISUZU      8973638330
ISUZU      8973638331
ISUZU      8980564390
ISUZU      8983003350
OPEL      6204197
OPEL      6204198
OPEL      6204252
OPEL      93189496
OPEL      93189502
OPEL      95520888
OPEL      9562189
OPEL      97363832
OPEL      97363833
OPEL      98056439
OPEL      98056440
OPEL      C1530090
VAUXHALL      R1530090
zamienniki:
8EL 738 211-841
brak
HELLA
DRA0434
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator, Original Spare Part 2506107 HÜCO w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów