Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0007 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0007 10 INA

529 0007 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
ina 529 0007 10
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0007 10
276.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0007 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1915
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108893635

skład zestawu:
532 0501 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0032 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1915 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0007 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: FORD COURIER, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4/1.6/1.6ALK 10.98-12.11

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0007 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0007 10 producenta INA

FORD

YS4E19A216AA, 98MF6C301DA, 98MF3C631DF, 98MF3C631CG, 98MF3C631CF, 98MF3C631CE, 98MF3C631CD, 95WF19A216AD, 95WF19A216AC, 7109163, 1763647, 1152890, 1139951, 1137008, 1114044, 1112807, 1100693, 1075546, 1072321, YS4E19A216AB

numery OEM:
FORD      1072321
FORD      1075546
FORD      1100693
FORD      1112807
FORD      1114044
FORD      1137008
FORD      1139951
FORD      1152890
FORD      1763647
FORD      7109163
FORD      95 WF 19A21 6AC
FORD      95 WF 19A21 6AD
FORD      95WF19A216AC
FORD      95WF19A216AD
FORD      98MF-3C631-CD
FORD      98MF-3C631-CE
FORD      98MF-3C631-CF
FORD      98MF-3C631-CG
FORD      98MF-3C631-DF
FORD      98MF-6C301-DA
FORD      98MF3C631CD
FORD      98MF3C631CE
FORD      98MF3C631CF
FORD      98MF3C631CG
FORD      98MF3C631DF
FORD      98MF6C301DA
FORD      YS 4E 19A21 6AA
FORD      YS 4E 19A21 6AB
FORD      YS4E19A216AA
FORD      YS4E19A216AB

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0007 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0007 10 INA:

Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0007 10zobacz instrukcję montażu 529 0007 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.