Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0036 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0036 10 INA

529 0036 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

529 0036 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 975
Ilość żeber 6
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Koła pasowe z kołem pasowym wału korbowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108954589

skład zestawu:
534 0075 20 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0181 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
544 0079 10 Koło pasowe, wał korbowy
FB 6PK975 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0036 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA V, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FUSION; MAZDA 3 1.6D 10.03-05.13
numery OEM:
FORD      1147683
FORD      1229258
FORD      1229540
FORD      1229549
FORD      1319519
FORD      1355389
FORD      1369546
FORD      1469717
FORD      1473366
FORD      1477737
FORD      1485765
FORD      1517975
FORD      1517976
FORD      1539584
FORD      1689148
FORD      1690293
FORD      2S6Q-6B319-AD
FORD      2S6Q-GB319-AA
FORD      2S6Q-GB319-AB
FORD      2S6Q-GB319-AD
FORD      2S6Q6B319AD
FORD      2S6QGB319AA
FORD      2S6QGB319AB
FORD      2S6QGB319AD
FORD      3M5Q-6B319-CB
FORD      3M5Q-6B319-CC
FORD      3M5Q6B319CB
FORD      3M5Q6B319CC
FORD      3M5T-10300-PB
FORD      3M5T-10300-PC
FORD      3M5T-10300-PD
FORD      3M5T-10300-YC
FORD      3M5T-10300-YD
FORD      3M5T-10300-YE
FORD      3M5T10300PB
FORD      3M5T10300PC
FORD      3M5T10300PD
FORD      3M5T10300YC
FORD      3M5T10300YD
FORD      3M5T10300YE
FORD      4M5Q-6A228-BA
FORD      4M5Q-6A228-BB
FORD      4M5Q-6C301-DA
FORD      4M5Q6A228BA
FORD      4M5Q6A228BB
FORD      4M5Q6C301DA
FORD      6M5Q-6A228-DA
FORD      6M5Q-6C301-EA
FORD      6M5Q6A228DA
FORD      6M5Q6C301EA
FORD      95VW-6C301-EA
FORD      95VW6C301EA
FORD      AV6Q-6A228-AB
FORD      AV6Q-6C301-DA
FORD      AV6Q6A228AB
FORD      AV6Q6C301DA
MAZDA      PY01-15-909
MAZDA      PY01-15-909A
MAZDA      PY0115909
MAZDA      PY0115909A
MAZDA      Y401-11-401A
MAZDA      Y40111401A
MAZDA      Y601-15-909
MAZDA      Y601-15-980
MAZDA      Y601-15-980A
MAZDA      Y601-18-300
MAZDA      Y601-18-300B
MAZDA      Y60115909
MAZDA      Y60115980
MAZDA      Y60115980A
MAZDA      Y60118300
MAZDA      Y60118300B
MAZDA      Y602-15-980
MAZDA      Y60215980
MAZDA      Y603-11-401
MAZDA      Y60311401
MAZDA      Y650-15-980A
MAZDA      Y65015980A

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0036 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0036 10 INA:

2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0036 10zobacz instrukcję montażu 529 0036 10zobacz instrukcję montażu 529 0036 10zobacz instrukcję montażu 529 0036 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.