Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0104 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0104 10 INA

529 0104 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
504.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0104 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1640
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108963611

skład zestawu:
532 0470 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
532 0471 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0169 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1640 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0104 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, JAGUAR X-TYPE I 2.0D/2.2D 08.00-12.09

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0104 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0104 10 producenta INA

FORD

1102827, 1117008, 1117009, 1125419, 1128896, 1201178, 1201181, 1731709, 1731727, 1773011, 1S7Q6C301CA, 2012212, 2087581, BK216C301BB, CC1Q19A216CA, CC1Q6C301CB, XS7E19A216AC, XS7E19A216AD, XS7E19A216BB, XS7E19A216BC, XS7E19A216BD, XS7E6A228CB, XS7E6A228CC

JAGUAR

C2S27001, C2S27002, C2S27004, C2S27005, C2S48896

numery OEM:
FORD      1102827
FORD      1117008
FORD      1117009
FORD      1125419
FORD      1128896
FORD      1201178
FORD      1201181
FORD      1731709
FORD      1731727
FORD      1773011
FORD      1S7Q-6C301-CA
FORD      1S7Q6C301CA
FORD      2012212
FORD      2087581
FORD      BK21-6C301-BB
FORD      BK216C301BB
FORD      CC 1Q 19A21 6CA
FORD      CC1Q-6C301-CB
FORD      CC1Q19A216CA
FORD      CC1Q6C301CB
FORD      XS 7E 19A21 6AC
FORD      XS 7E 19A21 6AD
FORD      XS 7E 19A21 6BB
FORD      XS 7E 19A21 6BC
FORD      XS7E-19A216-BD
FORD      XS7E-6A228-CB
FORD      XS7E-6A228-CC
FORD      XS7E19A216AC
FORD      XS7E19A216AD
FORD      XS7E19A216BB
FORD      XS7E19A216BC
FORD      XS7E19A216BD
FORD      XS7E6A228CB
FORD      XS7E6A228CC
JAGUAR      C2 S27 001
JAGUAR      C2 S27 002
JAGUAR      C2 S27 004
JAGUAR      C2 S27 005
JAGUAR      C2 S48 896
JAGUAR      C2S27001
JAGUAR      C2S27002
JAGUAR      C2S27004
JAGUAR      C2S27005
JAGUAR      C2S48896

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0104 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0104 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0104 10zobacz instrukcję montażu 529 0104 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.