Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0107 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0107 10 INA

529 0107 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0107 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1438
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108964113

skład zestawu:
532 0296 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
532 0433 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0111 20 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1438 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0107 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, JUMPY I, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, FIAT SCUDO, PEUGEOT 206, 306, 306/HATCHBACK 1.9D 06.96-12.15

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0107 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0107 10 producenta INA

PEUGEOT

1613837880, 1613840080, 1613845780, 1633986380, 5750EX, 5750EY, 5750VF, 5750Z8, 5750Z9, 575146, 575162, 575163, 575167, 575172, 575173, 575174, 96319628, 96367827, 96370240, 96374891, 9641184180, 9641184280

CITROËN

1613837880, 1613840080, 1613845780, 1633986380, 5750EX, 5750EY, 5750VF, 5750Z8, 5750Z9, 575146, 575162, 575163, 575167, 575172, 575173, 575174, 96319628, 96367827, 96370240, 96374891, 9641184180, 9641184280

FIAT

9405751649, 9405751679, 9631962880, 9636782780, 9637024080, 9637489180, 9637489280, 9637529480, 9641198680, 9653522780

numery OEM:
CITROËN      16 138 378 80
CITROËN      16 138 400 80
CITROËN      16 138 457 80
CITROËN      16 339 863 80
CITROËN      1613837880
CITROËN      1613840080
CITROËN      1613845780
CITROËN      1633986380
CITROËN      5750.EX
CITROËN      5750.EY
CITROËN      5750.VF
CITROËN      5750.Z8
CITROËN      5750.Z9
CITROËN      5750EX
CITROËN      5750EY
CITROËN      5750VF
CITROËN      5750Z8
CITROËN      5750Z9
CITROËN      5751.46
CITROËN      5751.62
CITROËN      5751.63
CITROËN      5751.67
CITROËN      5751.72
CITROËN      5751.73
CITROËN      5751.74
CITROËN      575146
CITROËN      575162
CITROËN      575163
CITROËN      575167
CITROËN      575172
CITROËN      575173
CITROËN      575174
CITROËN      96 319 628
CITROËN      96 367 827
CITROËN      96 370 240
CITROËN      96 374 891
CITROËN      96 411 841 80
CITROËN      96 411 842 80
CITROËN      96319628
CITROËN      96367827
CITROËN      96370240
CITROËN      96374891
CITROËN      9641184180
CITROËN      9641184280
FIAT      9405751649
FIAT      9405751679
FIAT      9631962880
FIAT      9636782780
FIAT      9637024080
FIAT      9637489180
FIAT      9637489280
FIAT      9637529480
FIAT      9641198680
FIAT      9653522780
PEUGEOT      16 138 378 80
PEUGEOT      16 138 400 80
PEUGEOT      16 138 457 80
PEUGEOT      16 339 863 80
PEUGEOT      1613837880
PEUGEOT      1613840080
PEUGEOT      1613845780
PEUGEOT      1633986380
PEUGEOT      5750.EX
PEUGEOT      5750.EY
PEUGEOT      5750.VF
PEUGEOT      5750.Z8
PEUGEOT      5750.Z9
PEUGEOT      5750EX
PEUGEOT      5750EY
PEUGEOT      5750VF
PEUGEOT      5750Z8
PEUGEOT      5750Z9
PEUGEOT      5751.46
PEUGEOT      5751.62
PEUGEOT      5751.63
PEUGEOT      5751.67
PEUGEOT      5751.72
PEUGEOT      5751.73
PEUGEOT      5751.74
PEUGEOT      575146
PEUGEOT      575162
PEUGEOT      575163
PEUGEOT      575167
PEUGEOT      575172
PEUGEOT      575173
PEUGEOT      575174
PEUGEOT      96 319 628
PEUGEOT      96 367 827
PEUGEOT      96 370 240
PEUGEOT      96 374 891
PEUGEOT      96 411 841 80
PEUGEOT      96 411 842 80
PEUGEOT      96319628
PEUGEOT      96367827
PEUGEOT      96370240
PEUGEOT      96374891
PEUGEOT      9641184180
PEUGEOT      9641184280

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0107 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0107 10 INA:

Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0107 10zobacz instrukcję montażu 529 0107 10zobacz instrukcję montażu 529 0107 10zobacz instrukcję montażu 529 0107 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.