Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0114 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0114 10 INA

529 0114 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0114 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1745
Ilość żeber 6
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108991140

skład zestawu:
532 0544 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0068 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0059 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
FB 6PK1745 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0114 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: VOLVO S80 II; CITROEN C5 II, C5 III, C6, C8, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE; FIAT ULYSSE; FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX 2.0D/2.2D 03.06-
numery OEM:
FORD      1387927
FORD      1427353
FORD      1435647
FORD      1440933
FORD      1455494
FORD      1456983
FORD      1458640
FORD      1477061
FORD      1494787
FORD      1696474
FORD      1870358
FORD      1881236
FORD      2099447
FORD      2110278
FORD      6G 9Q 19A21 6AA
FORD      6G9J-10300-ADA
FORD      6G9J10300ADA
FORD      6G9N-10300-ADA
FORD      6G9N-10300-ADB
FORD      6G9N-10300-XA
FORD      6G9N-10300-XB
FORD      6G9N-10300-XC
FORD      6G9N-10300-YC
FORD      6G9N10300ADA
FORD      6G9N10300ADB
FORD      6G9N10300XA
FORD      6G9N10300XB
FORD      6G9N10300XC
FORD      6G9N10300YC
FORD      6G9Q19A216AA
FORD      6H5Q-6C301-BA
FORD      6H5Q6C301BA
FORD      6T1Q-6C301-AA
FORD      6T1Q6C301AA
FORD      7G9N-10300-EA
FORD      7G9N10300EA
FORD      7G9Q-6A228-AA
FORD      7G9Q-6A228-AB
FORD      7G9Q6A228AA
FORD      7G9Q6A228AB
FORD      AG9Q-6A228-BA
FORD      AG9Q6A228BA
FORD      F1GQ-6A228-AA
FORD      F1GQ6A228AA
FORD      FS7Q-6A228-AA
FORD      FS7Q6A228AA
FORD      ME6H5Q6D361AA
LAND ROVER      LR0 00996
LAND ROVER      LR0 04877
LAND ROVER      LR0 85466
LAND ROVER      LR000996
LAND ROVER      LR001200
LAND ROVER      LR002899
LAND ROVER      LR004877
LAND ROVER      LR007088
LAND ROVER      LR007090
LAND ROVER      LR085466

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0114 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0114 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0114 10zobacz instrukcję montażu 529 0114 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.