Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0130 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0130 10 INA

529 0130 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0130 10

producent:

INA

Liczba pasków 2
Długość 1 [mm] 890
Ilość żeber 5
Długość 2 [mm] 848
Ilość żeber 2 5
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] 11,1
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4014870129958

skład zestawu:
534 0273 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
534 0274 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0218 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
FB 5PK848 Pasek klinowy wielorowkowy
FB 5PK890 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0130 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD FOCUS II, KUGA I 2.0D-2.5 01.04-06.13
numery OEM:
FORD      1370971
FORD      1370974
FORD      1540603
FORD      1540605
FORD      1563258
FORD      3M5T-10300-JC
FORD      3M5T-10300-JD
FORD      3M5T-10300-SC
FORD      3M5T-10300-SD
FORD      3M5T-10300-UA
FORD      3M5T10300JC
FORD      3M5T10300JD
FORD      3M5T10300SC
FORD      3M5T10300SD
FORD      3M5T10300UA
FORD      6M5Q-6C301-AA
FORD      6M5Q-6C301-BA
FORD      6M5Q-6C301-BB
FORD      6M5Q6C301AA
FORD      6M5Q6C301BA
FORD      6M5Q6C301BB
FORD      8M5N-6A228-AA
FORD      8M5N-6A228-BA
FORD      8M5N6A228AA
FORD      8M5N6A228BA
VOLVO      30659346
VOLVO      30659369
VOLVO      30667103
VOLVO      30737529
VOLVO      30777530
VOLVO      30777531
VOLVO      31251653
VOLVO      31251654
VOLVO      3342138
VOLVO      36001463
VOLVO      8602920
VOLVO      8603268
VOLVO      8603496
VOLVO      8692811
VOLVO      8692955
zamienniki:
5655381
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0130 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0130 10 INA:

Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0130 10zobacz instrukcję montażu 529 0130 10zobacz instrukcję montażu 529 0130 10zobacz instrukcję montażu 529 0130 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.