Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0141 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0141 10 INA

529 0141 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0141 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1520
Ilość żeber 6
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] 7
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4014870127015

skład zestawu:
532 0458 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0309 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0157 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
FB 6PK1520 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0141 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.8D 07.04-09.12
numery OEM:
FORD      0147 7441
FORD      01477441
FORD      1133969
FORD      1136183
FORD      1144182
FORD      1144183
FORD      1149503
FORD      1151207
FORD      1201206
FORD      1219711
FORD      1221059
FORD      1301377
FORD      1307487
FORD      1316336
FORD      1355368
FORD      1367254
FORD      1423796
FORD      1450641
FORD      1477441
FORD      1M5T-10300-BB
FORD      1M5T-10300-BC
FORD      1M5T-10300-BD
FORD      1M5T10300BB
FORD      1M5T10300BC
FORD      1M5T10300BD
FORD      1S 4Q 10C38 2AC
FORD      1S 4Q 10C38 2AD
FORD      1S4Q10C382AC
FORD      1S4Q10C382AD
FORD      2T1U-10300-AL
FORD      2T1U-10300-CF
FORD      2T1U10300AL
FORD      2T1U10300CF
FORD      4M5Q-6A228-ED
FORD      4M5Q-6C301-GB
FORD      4M5Q6A228ED
FORD      4M5Q6C301GB
FORD      4M5T-10300-AB
FORD      4M5T-10300-BC
FORD      4M5T-10300-CC
FORD      4M5T-10300-LC
FORD      4M5T-10300-UC
FORD      4M5T10300AB
FORD      4M5T10300BC
FORD      4M5T10300CC
FORD      4M5T10300LC
FORD      4M5T10300UC
FORD      5M 5Q 10C38 2AA
FORD      5M 5Q 10D31 0AA
FORD      5M 5Q 10D31 0AB
FORD      5M5Q10C382AA
FORD      5M5Q10D310AA
FORD      5M5Q10D310AB
FORD      6G9N-10300-UD
FORD      6G9N10300UD
FORD      98AB-10300-JE
FORD      98AB-10300-JF
FORD      98AB-10300-JG
FORD      98AB10300JE
FORD      98AB10300JF
FORD      98AB10300JG
FORD      R1 M5 T1030 0BD
FORD      R1M5T10300BD
FORD      R2 T1 U1030 0AJ
FORD      R2T1U10300AJ
FORD      R9 8A B1030 0JC
FORD      R98AB10300JC
FORD      RM4M5T10300KB
FORD      YS6E-19A216-AA
FORD      YS6E-19A216-AB
FORD      YS6E19A216AA
FORD      YS6E19A216AB

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0141 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0141 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0141 10zobacz instrukcję montażu 529 0141 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.