Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) (2003.07-2004.11) 80km » 531 0406 10 ina
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 1.7 Cdti (f70) (2003.07-2004.11) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0406 10 INA

531 0406 10 Rolka napinająca paska wieloklinowego INA
ina 531 0406 10
Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0406 10

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

531 0406 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]70,00
Szerokość [mm]18,00
nr EAN4005108193315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0406 10 INA

Rolka napinająca pasek wielorowkowy pasuje do: RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.4/1.6 08.97-
numery OEM:
RENAULT      77 00 274 217
RENAULT      77 00 870 432
RENAULT      7700274217
RENAULT      7700870432
DACIA      77 00 274 217
DACIA      77 00 870 432
DACIA      7700274217
DACIA      7700870432

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0406 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0406 10 INA:

Andrzej, Piastów
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.