Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 531 0760 10 ina

Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0760 10 INA

531 0760 10 Rolka napinająca paska wieloklinowego INA
ina 531 0760 10
Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0760 10
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

531 0760 10

producent:

INA

Średnica [mm] 70,00
Szerokość [mm] 24,50
nr EAN 4005108366993

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0760 10 INA

Rolka napinająca pasek wielorowkowy pasuje do: VOLVO C70 I, S60 I, S70, S80 I, V70 I, V70 II, XC70 I, XC70 II, XC90 I CHRYSLER 300C, ASPEN, PACIFICA, SEBRING, VOYAGER V 1.4-6.4 10.95-

Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0760 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0760 10 producenta INA

FIAT

46537101, K04891720AA

VOLVO

30637071, 30637962, 30729939, 8627994

CHRYSLER

04792835AA, 04891720AA, 53013928AA, 68061368AA

TATA (TELCO)

279023120142

LADA

1041056100, 2123104105610

numery OEM:
CHRYSLER      04792835AA
CHRYSLER      04891720AA
CHRYSLER      53013928AA
CHRYSLER      68061368AA
FIAT      46537101
FIAT      K04891720AA
LADA      1041056100
LADA      2123-1041056-10
LADA      2123104105610
VOLVO      30637071
VOLVO      30637962
VOLVO      30729939
VOLVO      8627994
TATA (TELCO)      2790 2312 0142
TATA (TELCO)      279023120142

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0760 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 531 0760 10 INA:

ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Andrzej, Piastów
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.