Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-222 japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-222 JAPANPARTS

BC-222 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-222
Cięgło, hamulec postojowy BC-222
BC-222
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-222

producent:

JAPANPARTS

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1760/1493 mm
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 8033001792928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-222 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-222

Cięgło, hamulec postojowy BC-222 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-222 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

4642020480

numery OEM:
TOYOTA      4642020480
zamienniki:
J3932069
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
V70-30007
brak
VAICO
131-02-222
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-222 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.