Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mazda E Platforma / podwozie (SD1) E2200 D (1997.04-1999.07) 71km » BC-464L japanparts
wybrany samochód: 
Mazda E Platforma / Podwozie (sd1) E2200 D (1997.04-1999.07) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-464L JAPANPARTS

BC-464L Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-464L
Cięgło, hamulec postojowy BC-464L
BC-464L

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BC-464L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001952667

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-464L JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-464L
numery OEM:
HONDA      47560SR4N11
HONDA      47560SR4N12
zamienniki:
J3924099
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
131-04-464L
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-464L JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.