Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-800 japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-800 JAPANPARTS

BC-800 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-800
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-800

producent:

JAPANPARTS

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 1342/1161 mm
nr EAN 8033001793949

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-800 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-800

Cięgło, hamulec postojowy BC-800 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-800 producenta JAPANPARTS

SUZUKI

4504100000, 4504100000000, 4504900000, 4504900000000, 4509684C00000, 4509784C00, 4509784C00000

numery OEM:
SUZUKI      4504100000
SUZUKI      4504100000000
SUZUKI      4504900000
SUZUKI      4504900000000
SUZUKI      4509684C00000
SUZUKI      4509784C00
SUZUKI      4509784C00000

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-800 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.