Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-H43R japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-H43R JAPANPARTS

BC-H43R Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-H43R
Cięgło, hamulec postojowy BC-H43R
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-H43R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001934946

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-H43R JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-H43R

Cięgło, hamulec postojowy BC-H43R ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-H43R producenta JAPANPARTS

HYUNDAI

597703A600, 597703A600DS

numery OEM:
HYUNDAI      597703A600
HYUNDAI      597703A600DS
KIA      597703A600
zamienniki:
J3930570
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-H43R JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.