Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mercedes-benz KLASA E T-Model (S124) E 280 T (124.088) (1993.06-1996.06) 193km » CD-800 japanparts
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s124) E 280 T (124.088) (1993.06-1996.06) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy CD-800 JAPANPARTS

CD-800 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS
japanparts CD-800

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CD-800

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Otwór Ø 1 [mm]25,2
Średnica zabudowy [mm]32
nr EAN8033001026016

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CD-800 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CD-800 SUZUKI SJ410 81-88
numery OEM:
SUZUKI      52404-79240
SUZUKI      52404-M79220

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CD-800 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.