Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » GI-404 japanparts

Zestaw przegubu, wał napędowy GI-404 JAPANPARTS

GI-404 Zestaw przegubu, wał napędowy JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

GI-404

producent:

JAPANPARTS

Długość całkowita [mm] 134,7
Długość 1 [mm] 79
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 45
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 22
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 23
Gwint zewn. [mm] 22 x 1,5
Specyfikacja Groove type: MIDDLE
nr EAN 8033001069242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-404 JAPANPARTS

PRZEGUB NAP JAPANPARTS GI-404
numery OEM:
HONDA      44305-634-003
HONDA      44305-634-013
HONDA      44305-634-023
HONDA      44305-634-033
HONDA      44305-671-003
HONDA      44305-671-023
HONDA      44305-671-033
HONDA      44305-689-601
HONDA      44305-689-603
HONDA      44305-SA0-003
HONDA      44305659000
HONDA      44305671013
HONDA      44305692003
HONDA      44305SA0013
HONDA      44306-634-013
HONDA      44306-657-000
HONDA      44306-657-023
HONDA      44306-659-000
HONDA      44306-659-010
HONDA      44306-671-003
HONDA      44306-671-033
HONDA      44306-SA0-013
HONDA      44306671023
HONDA      44306692003

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-404 JAPANPARTS w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.