Średnica [mm] | 210 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 137 | |
Średnica zabudowy [mm] | 268 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 24 | |
Ilość zębów | 21 | |
nr EAN | 8033001413106 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł KF-2088 JAPANPARTS
TOYOTA | 04130YZZEH | |
TOYOTA | 04130YZZFX | |
TOYOTA | 3121005011 | |
TOYOTA | 3121005012 | |
TOYOTA | 3121005016 | |
TOYOTA | 3121012140 | |
TOYOTA | 3121012141 | |
TOYOTA | 3121012150 | |
TOYOTA | 3121012151 | |
TOYOTA | 3121012152 | |
TOYOTA | 3121012190 | |
TOYOTA | 3121012191 | |
TOYOTA | 3121012200 | |
TOYOTA | 3121012201 | |
TOYOTA | 3121012220 | |
TOYOTA | 3121012221 | |
TOYOTA | 3121012290 | |
TOYOTA | 3121012310 | |
TOYOTA | 3121016080 | |
TOYOTA | 3121016081 | |
TOYOTA | 3121016082 | |
TOYOTA | 3121016090 | |
TOYOTA | 3121016091 | |
TOYOTA | 3121016092 | |
TOYOTA | 3121016093 | |
TOYOTA | 3121016094 | |
TOYOTA | 3121017010 | |
TOYOTA | 3121017011 | |
TOYOTA | 3121017012 | |
TOYOTA | 3121017013 | |
TOYOTA | 3121020360 | |
TOYOTA | 3121020380 | |
TOYOTA | 3121052010 | |
TOYOTA | 3121052020 | |
TOYOTA | 3121052052 | |
TOYOTA | 3121052053 | |
TOYOTA | 3121052071 | |
TOYOTA | 3123005010 | |
TOYOTA | 3123005011 | |
TOYOTA | 3123005012 | |
TOYOTA | 3123005013 | |
TOYOTA | 3123012170 | |
TOYOTA | 3123012171 | |
TOYOTA | 3123012190 | |
TOYOTA | 3123012191 | |
TOYOTA | 3123017010 | |
TOYOTA | 3125005010 | |
TOYOTA | 3125005101 | |
TOYOTA | 3125012320 | |
TOYOTA | 3125012340 | |
TOYOTA | 3125012360 | |
TOYOTA | 3125012361 | |
TOYOTA | 3125020340 | |
TOYOTA | 3125052100 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł KF-2088 JAPANPARTS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł KF-2088 JAPANPARTS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.