Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » KG-814 japanparts

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów KG-814 JAPANPARTS

KG-814 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KG-814

producent:

JAPANPARTS

Średnica tłoka cylindra [mm] 76
nr EAN 8033001096781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów KG-814 JAPANPARTS

ZESTAW USZCZ SILN JAPANPARTS KG-814
numery OEM:
SUZUKI      11100-60811
SUZUKI      11100-60824
SUZUKI      11100-60831
SUZUKI      1110060820
SUZUKI      1110060820000
SUZUKI      1110060821
SUZUKI      1110060821000
SUZUKI      1110060822
SUZUKI      1110060822000
SUZUKI      1110060823
SUZUKI      1110060824000
SUZUKI      1110060832
SUZUKI      1110060832000
SUZUKI      1110060833
SUZUKI      1110060833000
SUZUKI      11100A0026
SUZUKI      1110185810
SUZUKI      1110185810000

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów KG-814 JAPANPARTS w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.