Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » KK-22018 japanparts

Piasta koła KK-22018 JAPANPARTS

KK-22018 Piasta koła JAPANPARTS
japanparts KK-22018
210.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

KK-22018

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś tylna
średnica zewnętrzna [mm] 76
Wysokość zabudowy 125
Liczba otworów do mocowania 5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 67
nr EAN 8033001988291

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła KK-22018 JAPANPARTS

PIASTA KOŁA JAPANPARTS KK-22018

Piasta koła KK-22018 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Piasta koła KK-22018 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

4245005080, 4245012110, 4245005081

numery OEM:
TOYOTA      42450-05080
TOYOTA      42450-12110
TOYOTA      4245005081

Zastosowanie Piasta koła KK-22018 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła KK-22018 JAPANPARTS:

Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Koledzy z forum motoryzacyjnego odesłali mi linki do zakupu tej części w sklepie e-autoparts.pl
Robert, KOSZALIN
2022-02-09
 5/5
Super katalogi części wszystko OK
Artur, Warszawa
2021-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-10-29
 5/5
Łożysko zgodne ze specyfikacją, pasuje do mojego samochodu. Opinię o nim można wydać jedynie na podstawie ilości przejechanych kilometrów od dnia instalacji do dnia uszkodzenia/zużycia. Czyli za kilka lat. Oby.
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.