Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mercedes-benz ANTOS 3358 LS (2013-2018) 578km » LB-510 japanparts
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Antos 3358 Ls (2013-2018) 578km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza LB-510 JAPANPARTS

LB-510 Sworzeń wahacza JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
4/5 (3 oceny)
numer części:

LB-510

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Długość całkowita [mm]136
Wysokość zabudowy102
Średnica zabudowy [mm]15
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001107968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza LB-510 JAPANPARTS

SWORZEŃ WAH JAPANPARTS LB-510 MITSUBISHI GALANT II (A16)
numery OEM:
MITSUBISHI      MB185329
zamienniki:
44011
brak
SPIDAN
220166
brak
A.B.S.

Zastosowanie Sworzeń wahacza LB-510 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza LB-510 JAPANPARTS:

Andrzej, Wałbrzych
2021-02-09
 1/5
Sworznie bardzo słabej jakości. Kupiłem w lutym a założyłem w marcu 2020. Przejechałem 190000 km do końca stycznia 2021 po wałbrzyskich dziurach. Stukają strasznie. Do wyrzucenia. Nie polecam na dziury, może po równych drogach więcej wytrzymują. Teraz kupiłem LEMFORDERA. Zobaczymy ile wytrzymają.
Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Chrzanów
2020-05-18
 5/5
Zamówiłem LB-297 przez stronę internetową dosyć szybka dostawa jak na polskie warunki, polecam

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.