Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » PA-013AF japanparts

Klocki hamulcowe - komplet PA-013AF JAPANPARTS

PA-013AF Klocki hamulcowe - komplet JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

PA-013AF

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 116,4
Wysokość [mm] 52,6
Grubość [mm] 16,2
System hamulcowy LUCAS
Numer WVA 23973
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
System hamulcowy Lucas
nr EAN 8033001121193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet PA-013AF JAPANPARTS

KLOCKI HAM JAPANPARTS PA-013AF NISSAN MICRA K12 1.0 16V, 1.2 16V, 1.4 16V, 1.5DCI 03-
numery OEM:
LADA      410608481R
MERCEDES-BENZ      4154210510
MERCEDES-BENZ      A4154210510
NISSAN      4106000Q0K
NISSAN      410608481R
NISSAN      41060AX625
NISSAN      D1060AX60A
NISSAN      D1060AX61A
NISSAN      D1060AX61F
NISSAN      D1060BH40A
RENAULT      410604775R
RENAULT      410608481R
RENAULT      7701208422
RENAULT      7701209164
RENAULT      8671016692
DACIA      41060012R
DACIA      410604775R
DACIA      410608481R
DACIA      7701208422
DACIA      7701209164
DACIA      8671016692

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet PA-013AF JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet PA-013AF JAPANPARTS:

Włodzimierz, Wołomin
2021-08-20
 5/5
Na razie OK.
Daniel, szczecin
2020-06-27
 5/5
Produkt dobrany idealnie
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Zakładałem klocki tej firmy już nie raz i nigdy się nie zawiodłem

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.