Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Lancia YPSILON (L21) EV (2024-???) 156km » PF-198 japanparts
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (l21) Ev (2024-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PF-198 JAPANPARTS

PF-198 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-198
Pompa hamulcowa PF-198

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PF-198

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]25,5
Gwint wewnętrzny [mm]9
Ilość otworów gwintowanych2
nr EAN8033001132618

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-198 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-198
numery OEM:
NISSAN      194993
NISSAN      46010-G9501
NISSAN      46010G9701

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-198 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.