Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PF-449 japanparts

Pompa hamulcowa PF-449 JAPANPARTS

PF-449 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-449
Pompa hamulcowa PF-449
PF-449

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

PF-449

numer części:

PF-449

producent:

JAPANPARTS

Otwór Ø 1 [mm] 23
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 2
nr EAN 8052553074146

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-449 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-449 HONDA CIVIC VI 1.4 94-01
numery OEM:
HONDA      46100S04A01
HONDA      46100S04A02
HONDA      46100S04A03
HONDA      46100S04A04
zamienniki:
M 28 009
brak
BREMBO
H209115.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4001177
brak
GIRLING
68-04-449
brak
ASHIKA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-449 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.