Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PF-539 japanparts

Pompa hamulcowa PF-539 JAPANPARTS

PF-539 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-539
Pompa hamulcowa PF-539
PF-539

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PF-539

producent:

JAPANPARTS

Otwór Ø 1 [mm] 26
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 2
nr EAN 8052553070070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-539 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-539
numery OEM:
MITSUBISHI      MB238081
zamienniki:
0 986 480 728
brak
BOSCH
J3105038
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 01G 09C 0CJ
brak
BOSCH
MM-001
brak
AISIN
MM-031
brak
AISIN
4007245
brak
GIRLING
68-05-539
brak
ASHIKA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-539 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.