Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Porsche CAYMAN (987) S 3.4 (2005.11-2009.12) 295km » PF-540 japanparts
wybrany samochód: 
Porsche Cayman (987) S 3.4 (2005.11-2009.12) 295km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PF-540 JAPANPARTS

PF-540 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-540
Pompa hamulcowa PF-540
PF-540

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PF-540

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]26
Gwint wewnętrzny [mm]9
Ilość otworów gwintowanych2
nr EAN8052553070100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-540 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-540
numery OEM:
MITSUBISHI      MR129911
zamienniki:
J3105045
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 01G 09C 0TV
brak
BOSCH
MM-070
brak
AISIN
68-05-540
brak
ASHIKA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-540 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.