Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 2.0 dCi (JM1K) (2005.09-2008.11) 150km » PF-H02 japanparts
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Ii (jm0/1_) 2.0 Dci (jm1k) (2005.09-2008.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PF-H02 JAPANPARTS

PF-H02 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-H02
Pompa hamulcowa PF-H02
PF-H02

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PF-H02

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]37
Gwint wewnętrzny [mm]9
Gwint wewnętrzny 1 [mm]14,5
Ilość otworów2
Ilość otworów 12
Średnica zabudowy [mm]43,8
Średnica [cal]13/16
nr EAN8033001131284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-H02 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-H02 HYUNDAI ATOS 1.0I 98-
numery OEM:
HYUNDAI      58510-02000
HYUNDAI      58510-02010

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-H02 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.